Ga je binnenkort een praktijk overnemen?
Schakel direct echte praktijkspecialisten in
Grondig onderzoek naar de kansen van jouw praktijk
Het patiëntenbestand aantrekken dat aansluit bij jouw praktijk
Doorgaan met zelfde naam?
Ga je een bestaande praktijk of een patiëntenbestand overnemen? Dat is een mooie stap, waar veel bij komt kijken. Ben je op de hoogte van hoe er tot voor de overname naar de praktijk werd gekeken? Bevalt het logo en de huisstijl? Wordt de juiste sfeer overgebracht op de patiënten? Welke scores behalen de website en overige marketingkanalen? Dit zijn allemaal zaken die van belang zijn om te onderzoeken en waar de praktijkspecialisten van TopPraktijk je zeer goed in kunnen adviseren.
Of toch rebranding?
Ga je voor een nieuwe naam en uitstraling (rebranding) of behoud je de naam en mogen de marketinguitingen in een nieuwer en moderner jasje worden gestoken? Onze praktijkspecialisten helpen je graag met het maken van de juiste keuzes op basis van een onderbouwd advies. Wordt jouw praktijk de volgende TopPraktijk? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.
Verloop van het traject
Ga jij een bestaande praktijk overnemen? Wij hebben al veel praktijken geholpen met het realiseren van een succesvolle praktijkovername en weten uit ervaring wat er nodig is om het proces in goede banen te leiden. Zo is het belangrijk om de reputatie van de praktijk tot voor de overname grondig te onderzoeken en te bepalen of je hierop verder wilt bouwen. Je kunt ook kiezen voor een hele nieuwe uitstraling die beter bij jou past. Waar je ook voor kiest, wij staan voor je klaar.
Veelgestelde vragen
Is het nodig om een rebranding door te voeren?
Je kunt ervoor kiezen om een rebranding door te voeren als de stijl van de over te nemen praktijk jou of jouw patiënten niet aanspreekt. Verder is het aan te raden om een rebranding door te voeren, wanneer de reputatie van de over te nemen praktijk niet optimaal is. Dit kan een negatieve invloed hebben op het succes van jouw praktijk. In dat geval kan het gunstig zijn om een rebranding door te voeren en onder een nieuwe naam verder te gaan. Wij helpen je bij het maken van de juiste keuze.
Hoe kan ik mijn praktijk laten groeien na een rebranding?
Als je ervoor kiest om een rebranding door te voeren, dan is de volgende stap om jouw praktijk onder de aandacht te brengen bij jouw potentiële patiënten. Zij weten niet dat de praktijk is overgenomen en verder is gegaan onder een nieuwe naam. Daarom is het goed om op meerdere fronten naar buiten te treden en kenbaar te maken dat de praktijk is overgenomen en dat nieuwe patiënten van harte welkom zijn in de praktijk. Dit kun je doen door een combinatie van online en offline marketingkanalen in te zetten. Hier vertellen wij je graag meer over.
Kennismaking
Of je nu een praktijk gaat starten, overnemen of wilt laten groeien: het begint allemaal met een persoonlijke kennismaking.
Grondig onderzoek
Wij doen een grondig onderzoek naar de reputatie van de over te nemen praktijk en voorzien je van onderbouwde adviezen.
Strategie op maat
Ga je door onder dezelfde naam of een nieuwe naam? Wij passen onze strategie aan op basis van jouw keuzes en doelstellingen.
Aanvang werkzaamheden
Wij gaan aan de slag om jouw praktijk onder de aandacht te brengen bij potentiële patiënten en te laten groeien.
Meten en optimaliseren
Wij houden bij waartoe onze inspanningen leiden en optimaliseren onze campagnes indien mogelijk, voor het beste resultaat.
Wellicht ook interessant
voor jouw praktijk
TopPraktijk is dé marketingpartner in iedere fase van jouw praktijk.
Bekijk hieronder waar wij jou nog meer bij kunnen helpen.
Dit is wat andere overnemers zeggen.
Wij worden op verschillende platforms beoordeeld door onze opdrachtgevers.
Deze heren doen hun naam eer aan: echt top! Maken mooie sites, scoren goed op SEA/SEO en denken graag mee. Ook als zaken moeilijk worden met mailhosting, lastige vragen en wensen, staan ze altijd voor je klaar. Absolute aanrader!
Vincent Mazairac
Directeur Atlas Dental Care B.V.
TopPraktijk designed a beautiful website for my dental clinic and have managed my online marketing in a very efficient manner. This is bringing us lots of new clients. They clearly understood my wishes. We are very happy clients of TopPraktijk.
Daniel Ochoa
Directeur The Smile Gallery
Naast een mooie website heeft TopPraktijk er ook voor gezorgd dat wij ons patiëntenbestand flink hebben laten groeien. Karim en zijn medewerkers zijn open, eerlijk en prettig in de omgang. Kortom, hier spreekt een zeer tevreden relatie!
Danny van Waardenburg
Directeur Tandartspraktijk René
Ga jij een bestaande praktijk overnemen?
Laat ons je helpen!
Eerlijke en onderbouwde adviezen
Een volledige rebranding indien gewenst
Een strategie die aansluit op jouw doelen
TopPraktijk is dé marketingpartner voor ondernemers die een bestaande praktijk gaan overnemen. Wij zijn persoonlijk, eerlijk en af en toe zelfs een beetje eigenwijs. Maar wij gaan altijd voor het beste resultaat voor jouw praktijk en zullen er alles aan doen om de samenwerking tot een succes te maken.
Wij hebben al veel praktijken in Nederland geholpen en dit heeft tot aantoonbaar goede resultaten geleid. Hierom durven wij te stellen dat wij iedere praktijk een stapje verder kunnen helpen. Ben je benieuwd naar wat wij voor andere praktijken hebben betekend? Neem dan gerust een kijkje in ons portfolio op onze website.
Ga jij een bestaande praktijk overnemen? Wij willen je hier graag bij helpen. Je bent van harte welkom om bij ons langs te komen, maar wij komen ook graag bij jou langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek leggen wij je uit waar de kansen voor jouw praktijk liggen en hoe wij jou het beste kunnen helpen.
"*" indicates required fields